ציוד לאירועים להשכרה

מפיקים אירוע חשוב? התחלתם לתכנן אותו? לא יודעים מאיפה להתחיל? אנחנו נעשה לכם סדר!

אין צורך להילחץ ממשימת הפקת אירוע, גם אם נתבקשתם לתכנן אירוע עסקי חשוב עם אורחים מכובדים שמגיעים מרחוק. בשלב הראשון, אתם צריכים להפוך את מקום האירוע לפרקטי ונח לאירוח ולהשיג את כל הציוד הדרוש לצורך העניין. אינכם צריכים לרכוש את הציוד ותוכלו לחפש שירות ציוד לאירועים להשכרה.

זברה ציוד לאירועים להשכרה, הינה חברה המתמחה במתן פתרונות ציוד לאירועים להשכרה, החל משולחנות וכיסאות לאירוע ועד הפרטים הקטנים ביותר. אנו נכוון אתכם לשכור את כל הציוד שיידרש לאירוע שלכם וכך תוכלו להיות שקטים שלא יחסר בו דבר.

שולחנות וכסאות – ציוד לאירועים להשכרה מותאם לכל אירוע כאשר השולחנות והכסאות הכרחיים בכל אירוע באשר הוא וחשוב לדאוג לתקינותם וניקיונם.

מקררים – במרבית האירועים שמתקיימים במקומות לא שיגרתים כגון: בטבע, על חוף הים, במבנים היסטוריים ובמתחמים פתוחים, שוכרים מארגני האירוע חברת קייטרינג שדואגת למזון באירוע. יחד עם זאת, חשוב לשכור מקררים במידת הצורך (ותמיד קיים צורך) כדי לאחסן בטמפרטורה הנכונה מזון שעלול להתקלקל מהר.

מאווררים ומצננים – נדרשים אף הם כאשר מתקיים אירוע בעונת הקיץ, בייחוד באירוע רב משתתפים חשוב לדאוג לאוורור וצינון מקום האירוע.

שמשיות- הכרחיות מאוד באירועים המתקיימים תחת כיפת השמיים, בייחוד בעונות הקיץ והאביב בהם השמש יוקדת במשך שעות מרובות.

כלים לאירועים – כפי שבאולם או גן אירועים ידאגו לאורחים לכלי אוכל בניהם צלחות, כוסות, סכום וכיו”ב, כך תצטרכו לדאוג לאורחים שלכם כאשר אתם מארגנים אירוע.

אוהלים – אירועים רבים המתקיימים במתחמים פתוחים, מצריכים מקום סגור ומקורה, לשם כך, יש אוהלים ייעודיים לאירועים שבאים בגדלים שונים לפי צורך.

ציוד לאירועים להשכרה משונע למקום האירוע כשהוא נקי ומתוחזק כהלכה, עם כל תווי התקן הדרושים. את הציוד פורקים במקום האירוע ואם יש צורך בהרכבת הציוד, החברה תדאג לכך. החברה תכוון את מארגני האירוע לציוד שיידרש באירוע ולכמות הנכונה.

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: