פתרון הצללה לכל מסיבה

הקיץ הישראלי הוא חם במיוחד, גם בתקופות האביב והסתיו הציבור הישראלי אוהב להיות בחוץ ורוב האירועים מתקיימים תחת כיפת השמיים ולא בחלל סגור. יחד עם זאת, קיום אירועים מאורגנים, אירועי חברה או אירועים משפחתיים, מחייבת התארגנות והתאמת האירוע למזג אוויר. אחד מעוגני הברזל לקיום אירוע חוץ בישראל (גם ביום חורפי שמשי) הוא מציאת פתרונות הצללה.

ישנם משתנים רבים שמכתיבים למארגנים את אופי הפתרון:

  • אופי האירוע: משפחתי- קהל הומוגני, מול אירוע של חברה- קהל מנוכר יותר.
  • מיקום- למשל אירוע שטח מאתגר עם דרכי גישה קשים או אזור אירועים שגרתי קל לתפעול.
  • כמות האורחים- מרכיב חשוב ומכריע, כמו גם מה מטרת השטח שיש להצליל- אוכל, שהות בעמידה וכו’.
  • רמת צפיפות ההצללה המבוקשת- אלמנט חשוב, ישנן מספר אופציות (רשת צל מול שמשיה או גזיבו)
  • צבע ההצללה והתאמה לשאר סביבת העיצוב ( רשתות צל הן בעיקר שחורות או כחולות ואילו במצב של השכרת גזיבו לאירועים יש יותר אפשרויות לגוונים נוספים).
  • ועוד משנים נוספים שבשיחת האיפיון של האירוע צוות החברה יבצע עם מפיקי האירוע/ הלקוחות.

פתרונות הצללה לאירועים- ציוד משלים

כאמור, הימצאות הצללות באירוע מהווים MUST לכל אירוע כמעט 365 ימים בשנה. השכרת גזיבו, השכרת שמשיות לאירועים, או שימוש באוהלים יוקרתיים מהווים רק אלמנט של האירוע ויש צורך בציוד משלים לטובת רווחת האורחים: עמדות שתייה (מתקני שתייה קרה וחמה, שולחנות ומשטחים ייעודיים),  מאווררים יבשים או מרטיבים, מזגנים ניידים, מקררים, כיסאות, פינות ישיבה, תאורה מיוחדת ועוד.

השכרת גזיבו היא פרקטית מאוד לאירועים מהסוג הזה, מדובר באביזר/ מתקן מודולרי, הוא קל מאוד לסחיבה והתקנה, והוא יכול לספק צל בשטח גדול באופן יחסי. הגזיבו מגיע במגוון רחב של צבעים, צורות וגדלים וכל אחד יכול למצוא את זה שמתאים לו מבחינת העיצוב והצורך של האירוע הספציפי הזה.

לא להמר על חוויית הלקוח

הנוחות הבסיסית של קהל האורחים בכל אירוע מהווה אלמנט ראשון לשביעות רצונם. צל ושתייה קרה הם התחלה טובה למלא את שביעותם. אי מתן תשומת לב והשקעה בדבר כה בסיסי יפגע בהנאתם ויבריח אותם מהאירוע. טעות כזו של מארגני האירוע תיזכר שנים בקרב האורחים, אל תהמרו על הנוחיות שלהם ודאגו להצללה מסודרת ומלאה, במיוחד אם מדובר במיקום מורכב (שטח) ובמזג אוויר חם מהרגיל.

חברת זברה

החברה פועלת  תוך שימת דגש מרבי על עמידה בלוחות הזמנים, טיב המוצרים ורמת מחירים אטרקטיבית. החברה מיומנת ויודעת להגיע לכל מקום בארץ וביצעה מאות אירועים בכל תנאי שטח ומגבלות. חברת זברה – השכרת ציוד לאירועים, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. להתרשמות מקטלוג החברה, לחצו כאן וליצירת קשר טלפוני התקשרו ל- 050-666-6625

הקיץ הישראלי הוא חם במיוחד, אך עדיין יש הרבה אנשים שמנצלים את השמש כדי לערוך אירועים בשטחים פתוחים. יש משהו מאוד מיוחד באירוע שמשי, ויש הרגשה של חופש וקז’ואליות שבאים לידי ביטוי גם בסוג האוכל, גם באווירה וכמובן שגם בעיצוב של המקום. כאשר עורכים אירוע חוץ בקיץ, צריך לדעת להתארגן בהתאם. על מנת שלאורחים יהיה נחמד וכיף, צריך לדאוג להם לצל, אוורור וכמובן שתייה מרובה. גם כך, כאשר מארגנים אירוע יש צורך בחברת השכרת ציוד, וכיום, לכל חברה שכזו יש מגוון עצום של מוצרים, ובתוכם אלמנטים שונים שמיועדים לאירוע קיץ חמים בשטח פתוח.

החברות הללו משכירות מאווררי ענק, מזגנים ניידים וכמובן ציליות וגזיבו למטרת הצללה. השכרת גזיבו היא פרקטית מאוד לאירועים מהסוג הזה, כי מדובר בדבר שהוא קל מאוד לסחיבה והתקנה, והוא יכול לספק צל בשטח גדול באופן יחסי. יש גזיבו במגוון גדול של צבעים, צורות וגדלים וכל אחד יכול למצוא את זה שמתאים לו מבחינת העיצוב והצורך של האירוע הספציפי הזה.

ליהנות באירוע

השכרת גזיבו לאירועים היא פופולארית מאוד מפני שמדובר במוצר שהוא גם פרקטי וגם יפה. היופי מתבטא בכך שאפשר להתייחס אליו כפריט עיצובי ולהציב אותו במקום מסוים כדי להבליט אותו ולגרום לו להיות קישוט גדול. מנגד, הוא אלמנט פרקטי מאוד, כאשר כמה אנשים יכולים לשבת תחתיו וליהנות מצל במזג אוויר חם.

אירועים קיציים הם נעימים עד שהם הופכים לחמים מדי. כל מפיק של אירוע חוץ בימים חמים צריך לדאוג לפתרונות הצללה ואוורור על מנת שהאורחים יוכלו ליהנות ולא להתעסק כל הזמן בבגדים שנדבקים להם לגוף או בזיעה שהופכת לבלתי נעימה ומציקה. גזיבו הוא פתרון נהדר שהוא גם יפה וגם פרקטי, ויכול לעזור גם בפן העיצובי וגם בפן של ההגנה מפני החום.

עורכים אירוע בקיץ ואתם רוצים לשלב בו פתרונות הצללה מתאימים? זברה – השכרת ציוד לאירועים, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. להתרשמות מקטלוג החברה, לחצו כאן וליצירת קשר טלפוני התקשרו ל – 050-666-6625

השכרת גזיבו לאירועים

מתכננים אירוע? מחפשים פתרונות הצללה מגוונים? הגעתם למקום הנכון. ב-"זברה – השכרת ציוד לאירועים" תוכלו למצוא מגוון של אוהלי גזיבו להשכרה, פתרונות הצללה נוספים ואת כל הציוד הנלווה הנדרש לצורך יצירת אירוע מושקע ומושלם. הכל בשירות מקצועי ובמחיר אטרקטיבי. הפרטים המלאים במאמר הבא.

מהו הגזיבו?

גזיבו הוא מעיין אוהל גדול המאפשר לכם פתרון הצללה מעולה באירועים. השימוש בו מגלם מספר רב של יתרונות אשר הופכים אותו לפריט אידיאלי לשימוש במהלך אירועים וכדומה. אוהלי הגזיבו הם גדולים וחזקים, מספקים שטח הצללה נרחב ועם זאת הם קלים לשינוע, ופשוטים להקמה ולפירוק. כאשר מתכננים אירוע בישראל יש לקחת בחשבון כי ייתכן ותידרשו לספק הגנה מפני השמש לאורחים שלכם וזאת על מנת לשמור על בריאותם ועל מנת לאפשר להם ליהנות באירוע ללא החשש מחום השמש הקופחת.

פתרונות ההצללה שלנו

אנו בזברה מתמחים בפתרונות הצללה לאירועים ובאתר שלנו תוכלו למצוא את כל האפשריות והאופציות העומדות בפניכם. בין היתר תוכלו להשכיר:

  • גזיבו
  • אוהלים
  • שמשמיות
  • צליות

כל הציוד חדיש, מתוחזק ומוכן לשימוש. אנו נספק לכם שירות מעטפת הכולל הובלה של כל הציוד ובהינתן וישנו צורך גם נסייע בהרכבה והפירוק של הגזיבו או כל פתרון הצללה אחר.

ציוד נוסף – כל מה שצריך לאירוע

מעבר לפתרונות הצללה אנו מתחזקים מלאים של כל הציוד הנדרש להפקת אירוע מושקע ומושלם. בקטלוג האתר תמצאו: כיסאות, שולחנות, גנרטורים, מקררים, מקפיאים ועוד. על מנת ליהנות מהשירות שלנו כל שעליכם לעשות הוא לבחור את הפריטים אותם תרצו להזמין, אנו נכין עבורכם את ההזמנה וביום האירוע נבצע הובלה ישירות אליכם או למקום החגיגה. לאחר מכן נשוב, נאסוף את הציוד וניפרד לשלום בתקווה לשיתוף פעולה עתידי. הצוותים שלנו מנוסים ומקצועיים ויודעים כיצד לספק שירות חסר פשרות הכולל ייעוץ והכוונה, הובלה, פריקה והרכבה במקרה הצורך והכל במחיר אטרקטיבי ונגיש. שילוב הדברים מאפשר לכם הזדמנות לביצוע עסקה משתלמת במיוחד.

ZEBRA – השכרת גזיבו וציוד לאירועים

חברת "זברה" היא אחת מחברות השכרת הציוד המובילות בישראל, במרוצת השנים סיפקנו ציוד לאלפי אירועים, פרטיים, עסקיים ומוסדיים. אנו שמחים לרתום את הידע, הניסיון והציוד שלנו על מנת להביא ליצירת אירועים משובחים, נשמח לעמוד גם לרשותכם, החל משלב הייעוץ והתכנון ועד לשלב אספקת הציוד, הובלתו ופריקתו. לקבלת פרטים נוספים, ייעוץ הכוונה והצעת מחיר עדכנית ניתן יצור קשר בעזרת אתר האינטרנט או בעזרת חיוג למספר הטלפון: 050-6666625.

 

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: