כסאות ושולחנות להשכרה

השכרת ריהוט לאירועים

חברות השכרת שולחנות וכסאות לאירועים פונות היום לכל סוג של אירוע, כגון, חתונות, ברית מילה, אירועי חברה, כנסים, בר מצווה, גלריות ועוד. בהפקה של אירוע יש חשיבות גדולה לכל פרט ופרט, לעיצוב ולסגנון האירוע על מנת שהאירוע יצא מושלם. היום ניתן לשכור ריהוט מקורי ומיוחד שיכול לצבוע את האירוע ולהעניק לו אווירה ייחודית ומשודרגת.

כל הציוד לאירוע שלכם                                                                                                      

חברת ההשכרה מציעה ללקוחותיה ציוד לאירוע ממגוון של קטגוריות ובניהן ניתן למצוא פינות ומערכות ישיבה, כיסאות מפלסטיק, כסאות עץ וראטן בגוונים שונים, מחצלות, ספסלים עם כריות מפנקות, שולחנות בכל הגדלים והצורות. כמו כן, יש מגוון של כלי אוכל שכוללים כוסות, קרפים, צלחות, סכו”ם, מפות שולחן, קעריות וקערות, סלסילות לחם, מגשים ועוד. מלבד ריהוט וכלים, חברות ההשכרה מציעות גם אוהלים, שמשיות ופרגולות, כמו כן, ציוד לחימום וקירור וגם שורה של אביזרים ואקססוריז נלווים כמו נרות, אגרטלים ומגוון של מוצרים שמיועדים להפקת אירוע באיכות הכי גבוהה.

אירוע של יופי ונוחות                                                                                                             

חברות השכרת כיסאות ושולחנות דואגות שכל הריהוט יגיע נקי ותקין שיאפשר ביטחון ונוחות לכל אורח. כמו כן, חברת ההשכרה מציעה פתרונות ריהוט לכל חלל, ריהוט לגן, לחוף הים, לחצר הבית, לגינה ולאולם. חברת ההשכרה תדאג להביא את הריהוט ביום האירוע, תדאג לפזר אותו במקום ובסוף האירוע תאסוף ותעמיס אותו חזרה למחסן.

שירות אחראי ואמין                                                                                             

מטרתה של חברת ההשכרה היא להסיר דאגה מלבם של מארגני האירוע. המלאי הגדול, העשיר והעצום של החברה מצליח להוריד הרבה נטל ודאגה מליבם. החברה אחראית לכל האיכות של הריהוט והציוד, היא גם תדע להתאים לסגנון של האירוע את הריהוט המשולם, תדע גם לספק פתרונות יעילים ורעיונות מקוריים שיקפיצו וישדרגו כל אירוע שלכם.

מחירים                                                                                                                     

נתחיל מזה שכסאות ושולחנות להשכרה הם פתרון יעיל שחוסך הרבה כאב ראש מהאמרגנים של האירוע. לא פעם אנשים יחפשו לרכוש את הציוד ולאחר האירוע לא להיות זקוקים לו עוד, ואז הם יאלצו לאחסן אותו במחסן, מה שיוצא שהם גם הוציאו יותר כסף וגם הוא תופס להם מקום. במקרה של השכרת כסאות ושולחנות מחירם יהיה בהתאם לכמות ולסוג הציוד שתשכירו, אבל מה שבטוח הוא ישתלם הרבה יותר.

מחפשים חברת השכרת ציוד? זקוקים לכיסאות ושולחנות לגינה שלכם? אתם מוזמנים להיכנס אלינו ל- זברה השכרת ציוד לאירועים ולמצוא את כל מה שמתאים לאירוע ולהיות סמוכים ובטוחים שהאירוע שלכם יעוצב כראוי וישרה על כל האורחים, שלווה ונוחות מקסימלית. 

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: