השכרת שולחנות לאירועים

השכרת שולחנות לאירועים

השכרת שולחנות לאירועים במרכז

אנו בזברה מספקים שירותי השכרת שולחנות לאירועים אשר יתאימו באופן האופטימלי לדרישות האירוע שלכם.

ברשותנו מגוון רחב של גדלים צבעים וסגנונות של שולחנות- שולחנות פלטות עץ, שולחנות בר, שולחנות בית קפה, שולחנות מזנון, שולחנות נמוכים המיועדים לישיבה על פופים או הדומים ועוד. כולם בעיצוב שונה ועשויים מחומרים שונים כמו- פלסטיק, עץ, עץ מלא, ניקל ועוד. בעת בחירת השולחן, חיוני לבחון את הגודל הרצוי שלו.

כדי להעריך אם הגודל מספיק עבור מספר האורחים יש לקחת בחשבון כי מקום ישיבה עבור אדם אחד נאמד בכ-60 ס”מ שהוא למעשה רוחב הכתפיים הממוצע של אדם מבוגר. כך תוכלו לדעת מה מספר הכסאות שניתן להציב סביב השולחן. באירועים עבור ילדים – את המקום הנדרש ניתן לחשב על פי 50 ס”מ שהם רוחב הכתפיים הממוצע של ילד בגילאי 6-12.

מומלץ לבדוק את מגוון המוצרים המשלימים שיש ברשותנו עבור האירוע שלכם- השכרת כסאות, השכרת מאווררים ועוד.

בחירת השולחנות אנו נסייע לכם בבחירת המושלמת של השולחנות עבור האירוע שאתם מפיקים. עם הניסיון הרב והמקצועיות שלנו בתחום, נוכל לכוון אתכם לשולחנות המתאימים ביותר לאירוע שלכם. בחירת השולחנות תעשה תוך תכנון מקפיד ומחשבה על האירוע וגם על האורחים. חשוב להתאים שולחנות שיהיו נוחים עבור האורחים, ויתאימו לסגנון האירוע.

השכרת שולחנות לאירועים במרכז ובתל אביב

לדוגמא אם מדובר באירוע עסקי – שולחנות בית קפה מעץ מלא הם המתאימים ביותר לאופי האירוע. אם מדובר באירוע קליל בו תרצו שתשרור אווירה נינוחה ושלווה- כאן יתאימו פינות ישיבה נמוכות עם פופים או ספסלים מפנקים בגובה המתאים. אם תרצו שבאירוע תהיה עמדת בר מסוגננת- נספק עבורכם שולחנות בר גבוהים וכסאות בר משלימים אשר יתאימו להם.

בזכות המבחר הרב שיש לנו נמצא יחדיו את השולחנות המתאימים ביותר לאירוע שלכם. לייעוץ וקבלת מחיר של השכרת שולחנות לאירועים התקשרו עכשיו ל  050-6666625

השכרת שולחנות לאירועים- ‘זברה’ ציוד לאירועים

שוק האירועים התפתח מאוד בעשור האחרון. גם אירועים משפחתיים וגם אירועי חברה גדולים השתכללו ונוספו להם אלמנטים וגימיקים רבים. כשבוחנים נראות של אירוע היום מול אירועים עשרים שנים אחורה השוני גדול. דבר אחד לא השתנה וכנראה גם לא ישתנה: חשיבות האוכל והשתיה באירוע.

הצורך בתשתית מתאימה להגשת אוכל באירוע הייתה ונשארה. הצורך בהשכרת שולחנות וכיסאות לאירועים, מפות, סכו”ם, כוסות ועוד לא השתנתה, ההיפך גדל והתחדד. אירוע לא מתחיל ונגמר בשולחנות האוכל הקלאסיים, יש עוד מרכיבים, צרכים וייעודים רבים באירוע המצריכים שולחנות:

  • שולחנות פלטות עץ- ריבוע, מלבן או עגול, שיושבים על חמורי ברזל. בדר”כ מספיקים ל-12 סועדים בוגרים.
  • שולחנות בר- שולחנות גבוהים צרים עם משטח עגול הוא ריבועי. משרתים קהל ליד רחבת ריקודים או ליד הבר, כמו גם פינת קבלים פנים. ניתן להיות לידם בעמידה או בישיבה על כיסאות בר.
  • שולחנות בית קפה- באירועי אחה”צ או שקיעה.
  • שולחנות מזנון- בדרך כלל מלבניים וחזקים יותר (צריכים לשאת משקלים גדולים עליהם)
  • שולחנות נמוכים המיועדים לישיבה נמוכה: פופים או הדומים ועוד.

כל השולחנות באים בעיצוב שונה ועשויים מחומרים שונים כמו- פלסטיק, עץ, עץ מלא, ניקל ועוד. בעת בחירת השולחן, חיוני לבחון את הגודל הרצוי שלו.

איך בוחרים שולחן לאירוע ?

כדי להעריך אם הגודל מספיק עבור מספר האורחים יש לקחת בחשבון כי מקום ישיבה עבור אדם אחד נאמד בכ-60 ס”מ שהוא למעשה רוחב הכתפיים הממוצע של אדם מבוגר. כך תוכלו לדעת מה מספר הכיסאות שניתן להציב סביב השולחן. באירועים עבור ילדים – את המקום הנדרש ניתן לחשב על פי 50 ס”מ שהם רוחב הכתפיים הממוצע של ילד בגילאי 6-12.

יכולת הספקה לכל הארץ

אם ברצונכם לבצע השכרת שולחנות לאירועים במרכז, השכרת שולחנות לאירועים בחיפה או השכרת שולחנות לאירועים בירושלים, הרי שחברת ‘זברה’ היא הכתובת הנכונה לפנות אליה.

חברת ‘זברה’ היא אחת השחקניות החשובות בשוק הציוד לאירועים. מומלץ לבדוק את מגוון המוצרים המשלימים שיש ברשותנו עבור האירוע שלכם- השכרת כסאות, השכרת מאווררים ועוד.

בזכות המבחר הרב שיש לנו נמצא יחדיו את השולחנות המתאימים ביותר לאירוע שלכם.

החברה פעילה בכל רחבי הארץ ומנוסה בהשכרת ציוד לאירועים שונים, בתוואי שטח שונה ובמיקומים מאתגרים.

לייעוץ וקבלת מחיר של השכרת שולחנות לאירועים התקשרו עכשיו ל  050-6666625

 

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: