השכרת שולחנות בר לאירועים

השכרת שולחנות בר לאירועים

השכרת שולחנות בר לאירועים

מתכננים אירוע? רוצים להשכיר שולחנות בר חדישים, מעוצבים ומוכנים לשימוש מידי? הגעתם למקום הנכון. "זברה – השכרת ציוד לאירועים" מאפשרת לכם להשכיר ציוד כמו שולחנות בר לאירועים וציוד אירועים נוסף אשר יאפשר לכם ליצור את האירוע המושלם, הכל בשירות יעיל ומקצועי ובמחיר אטרקטיבי ומשתלם במיוחד.

למידע נוסף לחצו כאן

היתרון של השכרת ציוד

השכרת ציוד היא אופציה נהדרת אשר מאפשרת גם לאדם הפרטי ולחברות שאינן מורגלות בהפקת אירועים תדירים, להפיק אירוע בקנה מידה גדול תוך שימוש בכל הציוד הנדרש לצורך כך. מרבית האנשים והגופים אינם מחזיקים בציוד הדרוש להפקת אירוע כמו: מקררים, גנרטורים, כסאות או שולחנות בר. לכן, השימוש בחברת השכרה מאפשר לכם ליהנות משלל יתרונות כאשר הבולט ביותר מבניהם הוא החיסכון הכספי הניכר הנגזר עבורכם מהעסקה.

איך זה עובד?

על מנת להפוך את השכרת הציוד ליעילה אף יותר, בנינו תהליך עבודה אשר מאפשר לכם ליהנות בצורה האידיאלית מהשירות. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את הפריטים אותם תרצו להזמין, בקטלוג האתר שלנו תוכלו למצוא מגוון של שולחנות בר להזמנה וכמו כן, ציוד נוסף אשר יאפשר לכם לתכנן אירוע מושלם. אנו נכין עבורכם את ההזמנה ונבצע הובלה מקצועית הישר אליכם או למקום האירוע. לאחר האירוע אנו נשוב, נאסוף את הפריטים וניפרד לשלום בתקווה להמשך שיתוף פעולה עתידי. הצוותים שלנו מנוסים ומקצועיים וביכולתם לסייע לכם עוד בשלב הזמנת הציוד, תכנון האירוע, בחירת הציוד וכמובן – ההובלה והפריקה.

למה כדאי לכם לבחור דווקא בנו?

"זברה" היא מחברות השכרת הציוד המובילות בישראל, הבחירה בנו תבטיח לכם ליהנות ממספר יתרונות מנצחים:

  • שירות מקצועי – אנו לא מתפשרים על השירות ומבחינתנו כל לקוח הוא בעדיפות עליונה, החל מהלקוחות הפרטיים ועד ללקוחות העסקיים הגדולים.
  • ייעוץ וליווי – כאמור, עבורנו הלקוח בעדיפות ראשונה, לכן, מעבר לאספקת ציוד משובח חשוב לנו לוודא כי האירוע שלכם יהיה ברמה הגבוה ביותר ואנו מספקים ייעוץ והכוונה ללא עלות.
  • מחיר אטרקטיבי – על אף השירות המובחר שלנו, אנו מקפידים לשמור על רמת מחירים נגישה ואטרקטיבית אשר מאפשרת לכם ליהנות מעסקה משתלמת במיוחד.

 

ZEBRA – השכרת ציוד לאירועים

"זברה" גאה להיות חברה מובילה בתחום השכרת הציוד, גאה לאפשר לציבור הישראלי ליהנות משירות ייחודי וטוב וגאה לשמור על רמת מחירים נגישה ומשתלמת. במרוצת השנים סיפקנו ציוד לאלפי אירועים של לקוחות מרוצים ונשמח לרתום את הידע, הניסיון והציוד שלנו גם לטובת הצלחת האירוע שלכם. לפרטים נוספים חייגו: 050-6666625.

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: