השכרת ציוד לשבעה

השכרת ציוד לשבעה בשיחת טלפון אחת מהירה

הכנת הבית לקראת שבעה כרוכה בתחושות קשות. ברגעים כה מתישים ועצובים, נרצה למצוא את הדרך להשלים במהרה את כל ההכנות על הצד הטוב ביותר. על אף שאין לנו את הכוחות הפיזיים והנפשיים להשקיע מאמץ רב בתכנון מתחם השבעה, נרצה להבטיח למנחמים אירוח נוח, נעים ומזמין.

איפה תרצו לקיים את השבעה?

אחת ההחלטות הראשונות אותן תתבקשו לקבל היא היכן לארח את השבעה? עליכם להחליט האם תעדיפו לקיים את השבעה בתוך הבית או בתוך אוהל אבלים מחוץ לבית. מומלץ יהיה לבסס את ההחלטה על שיקולי מזג אוויר וזמינות של מתחם אירוח חיצוני עם מרחב למבקרים ותנאים הולמים.

איך משיגים ציוד לשבעה?

פנייה מהירה אל חברת השכרת ציוד לשבעה היא כל מה שעליכם לעשות. הצוות המקצועי של חברת זברה – השכרת ציוד לאירועים מודע לקושי המלווה לתכנון השבעה. בתוך שיחה קצרה ועניינית נרכיב את רשימת הציוד הדרוש לכם ונמהר לספק אותו לכתובת המבוקשת. פניות של השכרת ציוד לאבלים מטופלות ברגישות רבה ובעדיפות עליונה.

איזה ציוד צריך?

בין אם בחרתם לקיים את השבעה בתוך הבית או בתוך אוהל לאבלים בחצר, עליכם לתאם השכרת כסאות לשבעה יחד עם שולחנות, מאווררים, מקררים ועוד. כדאי שיהיו לכם מספיק כסאות בכדי לארח כ-40 אנשים בכל רגע נתון. אם אתם צופים כמות גדולה יותר של אורחים כדאי להגדיל את הזמנת הכיסאות ל-100. יחד עם השכרת כסאות לשבעה יש לתאם גם השכרת שולחנות אוכל תואמים. את כמות השולחנות תקבעו בהתאם לגודל המתחם. אין חובה להתאים את מספר הכיסאות למספר השולחנות.

להשלמת אבזור מתחם השבעה תוכלו לשכור גם מייחמים, מתקני חימום לעונת החורף, מאווררים, גופי תאורה, מקררים ומקפיאים. גם אוהל לאבלים  תוכלו לשכור בכמה מידות, קיימים אוהלים המיועדים לעונת החורף ואוהלים המיועדים לעונת הקיץ.

הצוות המקצועי של חברת זברה – השכרת ציוד לאירועים יעשה כל מאמץ להקל עליכם, להעניק לכם שירות אישי, לייעץ ולמהר לשלוח אליכם את הציוד שהוזמן. בתום תקופת ההשכרה נגיע לאסוף את הציוד. השירות ניתן במהירות, אדיבות ויעילות. אנו מקווים שלא תדעו עוד צער. לפרטים נוספים והזמנות : 0506666625.

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: