השכרת מקררים לאירועים

השכרת מקררים לאירועים במרכז

השכרת מקררים לאירועים – לצד שולחנות וכיסאות אשר ניתן להשכיר בחברתנו, ניתן למצוא גם השכרת מקררים והשכרת מקפיא. בשירות של השכרת מקררים, כמו גם השכרת מקפיא אנו עוזרים לשמור על האוכל טרי וקר ועל המשקאות המוצעים לאורחי האירוע ונוכל לעשות זאת באמצעות השכרת מקרר או השכרת מקפיא מחברתנו.

העובדה שאפשר להשיג את כל הציוד הנלווה הזה משולחנות ועד אמצעי קירור עבור המשקאות והמזון אשר מוצעים לחוגגים באירוע שלנו, אפשרי לארגן את האירוע המושלם פשוט בשיחת טלפון או בפגישה אחת ולחסוך את כל הריצה וכל התהליך המעייף ולחזור הביתה מותשים רגע לפני האירוע.

השכרת מקררים לאירועים בתל אביב – קבלו הצעת מחיר

השכרת מקרר עבור אירוע קטן או גדול , מידי החברה , מהווה שירות איכותי ומקצועי, השכרת מקרר עבור משקאות או עבור מזון , בגדלים שונים ולפי צורכי הלקוח . אם הנכם מחפשים השכרת מקררים או השכרת מקרר, צוות זברה לשירותכם .

לייעוץ וקבלת מחיר של השכרת מקרר והשכרת מקפיא התקשרו עכשיו050-666-6625

השכרת מקררים לאירועים- ‘לצנן את האירוע’

אירועי שטח הפכו להיות טרנד משמעותי שהולך ומתחזק בעשור האחרון. ניתן לראות את המגמה הבולטת גם באירועי חברה וגם באירועים פרטיים (משפחתיים). אנשים נוטשים את הפלטפורמה הקלאסית של אולמות וגני אירועים ומחפשים דרכים יצירתיות לציין אירועים חשובים.

המגמה ייצרה עלייה והתחזקות של שני גופים עסקיים במשק:

א. חברות להשכרת ציוד לאירועים.

ב. מפיקי/ מארגני אירועים

קיום אירועי שטח/ אירועים פרטיים בחצרות הבתים מצריך היערכות אחרת לחלוטין מאשר ביצוע אירוע במקום מוסדר. בעוד בגני האירועים ואולמות האירועים מבחינת “בעל השמחה” הוא “בשגר ושכח” ואינו צריך לדאוג לציוד, ניקיון השירותים, תאורה וכו’…הרי שבאירוע שטח הכל “על הראש שלו” והפלטפורמה מחייבת אותו היערכות וארגון יסודי ומדוקדק בהרבה.

השכרת ציוד לאירועים

מומלץ למצוא חברה אחת, מנוסה ואמינה שתוכל לספק לכם מגוון רחב של ציוד ולא תיאלץ אתכם, מארגני האירוע, לעבוד מול כמה גורמים, להלן רשימה נוספת של ציוד אחר שמשמש להפקת אירועים באופן עצמאי:

– השכרת כיסאות בר לאירועים.

– השכרת פינות ישיבה.

– השכרת מאווררים.

– השכרת שולחנות בר גבוהים לאזור המנות פתיחה והבופה קבלת פנים.

– כל סוגי כלי האוכל

– מפות שולחן

– שולחנות (עגולים, מרובעים וכו’)

– השכרת שמשיות והצללות

– השכרת מקרר או מקררים

– השכרת מקפיא לאירועים

– השכרת אוהלים

– השכרת גופי תאורה

– השכרת גנרטורים

הצורך של השכרת ציוד קירור לאירוע הוא משמעותי וקריטי. הוא משמש לשימור טמפ’ השתיה הקלה שמשמשת לאורך כל האירוע. בנוסף היא שומרת על טריות המזון לאורך כל האירוע (חלק מהאירועים נפרשים עלפני חצאי ימים ואפילו ימים שלמים).

אירועים מורכבים מצריכים היערכות של יממה לפני ואפילו יותר. לפיכך, המצאות גופי קירור/ מקררים ואספקת חשמל (גנרטור חזק) מהווים תנאי והכרח לקיום האירוע. זכרו לבצע השכרה של מספיק יחידות (כמות, הפרדה של שתיה מאוכל, כשרות ועוד)

השכרת מקררים במרכז

רוב האירועים מתרחשים במרכז הארץ- אזור תל אביב והסביבה, זה מסביר את ריבוי החברות להשכרת ציוד הממוקמות במרכז. השכרת מקררים בירושלים או השכרת מקררים בצפון אופציונלית ורוב החברות מתורגלות ומנוסות לספק ציוד לאירועים בכל רחבי הארץ.

מארגנים אירוע ?

מחפשים חברה אמינה, מנוסה, מיומנת ובעלת מוניטין חזק בשוק האירועים ?

חברת ‘זברה’ מציעה מגוון רחב של ציוד לאירועים במחירים הוגנים, רמת אחזקה גבוהה וברמת שרות נדירה.

לייעוץ וקבלת מחיר של השכרת מקרר והשכרת מקפיא התקשרו עכשיו 050-666-6625

 

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: