השכרת כסאות לאירועים בתל אביב ובמרכז הארץ

השכרת כסאות לאירועים בתל אביב ובמרכז הארץ

אירועים הם אחד הדברים המשמחים בשגרת היום יום ומאפשרים לנו לראות בני משפחה קרובים וחברים אותם אנו לא מספיקים לראות בשגרת היום יום. אולם, על מנת להפיק אירוע מושלם, עלינו לדאוג מבעוד מועד לארגן את האירוע בצורה נכונה, כאשר העדיפות היא להיעזר בחברות המציעות הפקות אירועים. כיום, ניתן לומר כי הפקת אירוע בטבע היא טרנד לוהט הסוחף אליו בעלי אירועים רבים המעוניינים להחליף את האולם המסורתי המוכר לטובת חגיגת אירוע מושלם תחת כיפת השמים, כדי לאפשר לאורחים ליהנות מבריזה לצד אווירה מהנה.

את האירועים תחת כיפת השמים ניתן לחגוג במגוון רב של לוקיישנים, בין אם מדובר על אירוע על חוף הים, בחוות סוסים, פארקים, בחצרות פרטיות, בטבע ועוד מגוון רב של מקומות מדליקים המאפשרים לנו ליהנות מאירוע מושלם.

imgsboxed01woodchairimgsboxed02

השכרת ציוד לאירועים ובניהם השכרת כסאות לאירועים בתל אביב
לצד כל ההכנות המרובות של אירוע, חשוב להבין כי יש צורך בהשכרת ריהוט לצורך ישבה נינוחה לאורחים המגיעים לחגוג יחד איתכם, לכן חשוב לפנות לחברות המציעות השכרת כסאות לאירועים בתל אביב ובכלל את כל סוגי הריהוט הנדרשים לצורך קיום האירוע.

איזה ציוד יש צורך להשכיר באירוע תחת כיפת השמים?
מלבד השכרת כסאות לאירועים בתל אביב יש צורך לבחור במגוון רב של ציוד המיועד למטרת הפקת אירוע תחת כיפת השמים כמו – פופים, מחצלות, מזרונים, שלחנות, דשא סינטטי, גנרטור, שירותים כימיים, תאורה, הגברה, במה לתקליטן, גדרות, ועוד מיני ריהוט אחר. אולם לצד כל אלה יש צורך לדאוג גם לתיחום המקום שלרוב נעשה על ידי אוהלים להשכרה אותם מציעות גם חברות המספקות השכרת כסאות לאירועים בתל אביב.

תיחום המקום על ידי אוהל מקורה יאפשר לאורחים לקבל אינטימיות וגם יגן על האורחים מפני פגעי מזג האוויר, בין אם אלו גשמים, רוחות ואפילו ישמשו כמעיין הצללה מפני השמש.

אם כך, נראה כי יש לא מעט עבורה בהפקת אירועים במרכז, לכן פעמים רבות בעלי אירועים נעזרים בחברות המציאות את הפקת האירוע מא’ ועד ת’. חברות אלה יושבות עם בעלי האירועים ומגדירות תקציב מראש ודואגות שהאירוע יהיה בדיוק לפי רצון הלקוח ובקשותיו.

השכרת כיסאות ושולחנות לאירועים- חברת ‘זברה’

אירועים הם אחד הדברים המשמחים בשגרת היום יום. אירועים משפחתיים מאפשרים לנו לראות בני משפחה קרובים וחברים אותם אנו לא מספיקים לראות ואילו אירועים של המשרד/ חברה הם הזדמנות מצוינת להכיר אנשים מהעבודה בצורה פחות רשמית ויותר ידידותית. על מנת להפיק אירוע מושלם, עלינו לדאוג מבעוד מועד לארגן את האירוע בצורה נכונה, כאשר העדיפות היא להיעזר בחברות המציעות הפקות אירועים. כיום, ניתן לומר כי הפקת אירוע בטבע היא טרנד לוהט הסוחף אליו מארגני אירועים רבים המעוניינים להחליף את האולם המסורתי והמוכר לטובת חגיגת אירוע מושלם תחת כיפת השמים, כדי לאפשר לאורחים ליהנות מבריזה לצד אווירה מהנה.

בכל מקרה, כיאה לישראלים, אין אירוע ללא “מלך האירוע”- האוכל והשתיה. הישראלים מוכנים לנסוע עד קצה המדינה לאירוע, להיכנס לשטח ולבקר במקומות “יצירתיים” במיוחד, אבל הם לא ייוותר על הנוחיות שלהם, על השולחן והכיסא וצלחת האוכל….

השכרת כיסאות לאירועים

השכרת כיסאות ושולחנות לאירועים מהווה את החלק החשוב והבסיסי לכל אירוע המתקיים בשטח או בסביבה לא “מאורגנת” (גן או אולם אירועים). השכרת כיסאות לאירועים היא משימה שאין להקל בה ומחייבת חשיבה: הנגישות של חברת ההשכרה והבאת הכיסאות לאזור, סוג הכיסא (עץ, פלסטיק), כמות, התאמה לקונספט של האירוע, התאמה לקהל (לא נזמין כיסאות פלסטיק לאירוע של עשירון עליון…) וכו’.

השכרת ציוד לאירועים במרכז

תל אביב וערי המרכז מרכזים סביבם את מירב האירועים, אם באולמות, גני אירועים ואם באירועי שטח (חוף הים, שטחים חקלאיים, יערות ועוד). מלבד השכרת כסאות לאירועים בתל אביב יש צורך לבחור במגוון רב של ציוד המיועד למטרת הפקת אירוע תחת כיפת השמים כמו:

– פינות ישיבה אלטרנטיביות/ פינות זולה- פופים, מחצלות, מזרונים, שולחנות נמוכים, דשא סינטטי.

– ציוד לוגיסטי תומך- גנרטורים, שירותים כימיים, תאורה, הגברה, במה לתקליטן, גדרות וכו’.

– הצללה וצינון- אוהלים להשכרה, שמשיות, גזיבו, רשתות צל, מאווררים ומצננים גדולים.

– ריהוט אחר.

– ציוד הקשור לאוכל ולשתייה- כוסות, צלחות, סכו”ם, מפות, מעמדים לפרחים, קרפים, עמדות קפה וכו’.

איך בוחרים חברה להשכרת ציוד:

– וותק בשוק- חברות שמחזיקות מעמד שנים רבות, כנראה שיש סיבה לכך. לניסיון יש משקל חשוב בהבנה של אירוע ושל הצרכים שלו.

– המלצות- רצוי לקבל המלצות ולקבל מידע על החברה מגורם שלישי. ביקורות שליליות אמורות להרים גבה ולנקיטת משנה זהירות.

– היקף הציוד- מומלץ לשכור חברה שיש לה מגוון רחב של פריטים. לא הייתם רוצים להתחיל לעבוד עם כמה ספקים שונים.

– מראה עיניים: ניתן לבוא למחסנים/ אולם תצוגה ולראות את רמת הציוד ורמת ההחזקה בעיניים.

– זמינות ונגישות- למעשה, מרכיב השרות והיכולת לתת מענה לכל בקשה או צורך.

חברת זברה

החברה פועלת  תוך שימת דגש מרבי על עמידה בלוחות הזמנים, טיב המוצרים ורמת מחירים אטרקטיבית. החברה מיומנת ויודעת להגיע לכל מקום בארץ וביצעה מאות אירועים בכל תנאי שטח ומגבלות.

חברת זברה – השכרת ציוד לאירועים, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. להתרשמות מקטלוג החברה, לחצו כאן וליצירת קשר טלפוני התקשרו ל- 050-666-6625

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: