השכרת אוהלים לאירועים

השכרת אוהלים לאירוע במרכז –
זברה המומחים להשכרת ציוד לאירועים והשכרת אוהלים לאירועים במרכז

בכל תכנון של אירוע, חשיבות עליונה ניתנת לנוחות וסיפוק המוזמנים. לא משנה איך היה מעוצב האירוע, מה היה הקונספט ואילו דברי נוחות הוא הציע למוזמנים, יש צורך ליצור אווירה חמה ונעימה לכלל המוזמנים. בנוסף, במידה והאירוע מתקיים תחת כיפת השמיים, חשוב לשים דגש על מזג האוויר שיכול לפגוע בנוחות האורחים. השכרת אוהלים לאירוע במרכז הארץ, נותנת את המענה לבעיה זו, ומבטיחה את ההגנה של המוזמנים מפני פגעי מזג האוויר בנוסף לתחושת החום ונעימות. השכרת ציוד לאירועים במרכז זה רק זברה השכרת ציוד.

השכרת אוהלים מאפשרת קיום של אירועים מכל הסוגים, החל מאירוע משפחתי קטן ועד לערב ארגוני גדול. אוהלים נותנים את הפתרון האולטימטיבי למארגני האירועים, בגלל הניידות והפשטות שיש בהתקנתם. ניתן לקיים אירוע בכל מקום ללא צורך בהשכרת מקום מתאים. בנוסף חברות ההשכרה דואגות ללוגיסטיקה של האוהלים: הובלה ואיסוף ממקום האירוע, התקנה ופירוק האוהלים וכן לשלמותם, מה שמבטיח אירוע מוצלח, ומוריד דאגות מיותרות ממארגני האירוע.

ישנם כמה טיפים חשובים שיש לשים לב אליהם לפני השכרת אוהלים לאירוע במרכז:
ודאו מראש את כמות המוזמנים, ותכננו את גודל האוהל על פי המספר הגבוה ביותר. ישנם גדלים שונים של אוהלים ולכן יש צורך לבוא מוכנים עם הנתונים על האירוע.
חשבו מה הוא הציוד הנוסף שאמור להיכנס לאוהל בנוסף לשולחנות והכיסאות. יכול להיות שהאוהל שתבחרו יהיה מסוגל להכניס את המוזמנים, אך לא את הציוד הנוסף, מה שיגרום לחוסר נוחות.
נסו לצמצם את כמות האוהלים על ידי השכרה של אוהלים גדולים יותר. זה ייצור אווירה מאוחדת ונעימה יותר אצל האורחים.

חברת “זברה השכרת ציוד לאירועים” תשמח להציע לכם מגוון של אוהלים לשכרה שיתאימו לכל אירוע. פנו אלינו והבטיחו את הצלחת האירוע שלכם כבר היום!

השכרת אוהלים לאירועים- ‘זברה’ החברה המובילה בתחום

אירועי חוץ הפכו מזה זמן רב לטרנד מוביל בשמי האירועים בישראל. בין אם מדובר באירוע משפחתי גדול או אירוע חברה תקופתי, היציאה לשטח וקיום האירוע תחת כיפת השמיים הפכה לעובדה קיימת בקרב מארגני ויזמי אירועים. מזג האוויר בישראל מהווה פרמטר חשוב ומשתנה שאי אפשר להתעלם ממנו בזמן תכנון אירוע: חם מידי או קר מידי, לח מידי או יבש מידי. הקיצוניות במזג האוויר מכתיבה למארגני האירועים את הקונספט ובעיקר את רשימת הציוד להשכרה.

מעבר לציוד המובן מאליו (כל מה שקשור לאוכל למשל: שולחנות, כיסאות, סכו”ם וכו’) ישנו ציוד נלווה שמחייב הערכות מוקדמת. בכל מה שקשור לקירוי יש מספר פתרונות רלוונטיים: שמשיות, גזיבו, רשתות צל, אוהלים סגורים וכו’.

השכרת אוהלים

תחום האוהלים מהווה פתרון גם לטמפ’ קיצוניות בחורף (כולל גשם) וגם בקיץ (כולל מיזוג נייד). אנו מוצאים שימושים רבים של השכרת אוהלים לאירועים:

  • השכרת אוהלים לחתונות
  • השכרת אוהלים גדולים
  • השכרת אוהלים לאבלים
  • השכרת אוהלים לטיולים
  • השכרת אוהלים ליום הולדת
  • השכרת אוהלים למסיבות
  • השכרת אוהלים בים
  • השכרת אוהלים בכנרת
  • השכרת אוהלים למסיבת פיג’מות
  • השכרת אוהלים לקמפינג
  • השכרת אוהלים נגד גשם
השכרת אוהלים ליום הולדת

השכרת אוהלים במרכז

השכרת אוהלים לאירועים במרכז, אם במקרה של השכרת אוהלים במודיעין או השכרת אוהלים בתל אביב והסביבה, הפכה להיות תחום “חם” ומבוקש. רוב אירועי החברה הגדולים ורוב ההזמנות קורות במרכז המדינה- השוק המרכזי של ישראל. חשוב שמחסני החברה יישבו במרכז ויוכלו לשרת את קהל הלקוחות ולענות על הצרכים של מארגני האירוע, כולל בטווח קצר ובלוחות זמנים צפופים.

השכרת אוהלים מאפשרת קיום של אירועים מכל הסוגים, החל מאירוע משפחתי קטן ועד לערב חברה גדול. אוהלים נותנים את הפתרון האולטימטיבי למארגני האירועים, בגלל הניידות והפשטות שיש בהתקנתם. ניתן לקיים אירוע בכל מקום, כולל בשטחים “נידחים” כמו מדבר יהודה, רמה”ג וכו’…בנוסף, חברות ההשכרה דואגות ללוגיסטיקה שמסביב האוהלים: הובלה ואיסוף ממקום האירוע, התקנה ופירוק האוהלים, תאורה וחשמל, ציוד משלים ועוד.

ישנם כמה טיפים חשובים שיש לשים לב אליהם לפני השכרת אוהלים:

ודאו מראש את כמות המוזמנים, ותכננו את גודל האוהל על פי המספר הגבוה ביותר. ישנם גדלים שונים של אוהלים ולכן יש צורך לבוא מוכנים עם הנתונים על האירוע.

חשבו מהו הציוד הנוסף שאמור להיכנס לאוהל בנוסף לשולחנות והכיסאות. יכול להיות שהאוהל שתבחרו יהיה מסוגל להכיל את המוזמנים, אך לא את הציוד הנוסף, מה שיביא לחוסר נוחות.

נסו לצמצם את כמות האוהלים על ידי השכרה של אוהלים גדולים יותר. זה ייצור אווירה מאוחדת ונעימה יותר אצל האורחים.

להצעת מחיר צור קשר