ציוד לאירועים משפחתיים במרכז

אם החלטתם לקיים אירוע משפחתי במתחם חיצוני או בבית, צפוי כי לא יהיו ברשותכם כל הרהיטים הדרושים לאבזור המתחם.

כאן בדיוק נכנסות לתמונה חברות להשכרת ציוד לאירועים, כיום ניתן להשכיר מגוון סוגים של רהיטים לאירועים ושאר פריטים כמו גופי תאורה, תאי שירותים ניידים, גנרטורים, מתקני הצללה וגם מתקנים מתנפחים לילדים. בכדי לנהל נכון את תקציב האירוע ולהשאיר גם תקציב פנוי להשכרת אטרקציות מהנות לילדים, כדאי להרכיב מראש את רשימת הציוד הדרוש ולנהל את הפקת האירוע בצורה המסודרת ביותר.

מה כולל מתחם האירוע?
טרם הפנייה אל חברת ההשכרה כדאי להכין שיעורי בית, זה הזמן לבדוק את גודל המתחם, את התנאים בשטח ואת מספר האורחים. בשלב הבא מומלץ יהיה לגלוש אל אתרים של חברות השכרת ציוד לאירועים בכדי לבחון את האפשרויות הקיימות, לקבל מושג כללי ולבחור באופן ראשוני את הרהיטים ופריטי הציוד הדרושים לכם. אל תמהרו להזמין פריטים לא נחוצים או עודפים מוגזמים של שולחנות וכיסאות או כלים.

השכרת שולחנות וכיסאות לאירוע
כל אירוע בו מוגש אוכל זקוק לשולחנות וכיסאות לאירוח, אי אפשר לוותר על הנוחות של אורחים. חברות ההשכרה מציעות כמה סוגים של כיסאות ושולחנות. התקופה בה אפשר היה לשכור רק שולחנות וכיסאות עשויים פלסטיק מכוער חלפה מהעולם. היום כבר אפשר למצוא מגוון רחב יותר של רהיטים לבחירה. את הרהיטים המתאימים לאירוע שלכם תבחרו בהתאם לשיקולי תקציב, אופי האירוע, הצרכים של האורחים וסגנון האוכל אותו תגישו. חשוב להתאים בין הציוד לבין התנאים בשטח.

ציוד לאירועים משפחתיים – אז מה צריך בעצם?

ציוד נלווה להשכרה לאירועים
אם בחרתם לקיים את האירוע בחצר הבית סביר כי תוכלו לוותר על השכרת תאי שירותים ניידים וגופי תאורה, בעבור אירועים המתקיימים במתחמים פתוחים, עליכם לוודא כי ישנם תאי שירותים קרובים וכי התאורה מופעלת במהלך שעות האירוע. גנרטורים נחוצים להפעלת ציוד מוזיקה וגופי התאורה, אם אין במתחם האירוע חיבור חשמל, יש צורך בגנרטור. פריטים כמו גנרטור או אמצעים להרחקת יתושים ושאר חרקים כדאי להשכיר, אין כל טעם לרכוש פריטים בהם לא תעשו כל שימוש בעתיד.

השכרת אטרקציות לאירוע
אחד היתרונות הגדולים ביותר באירועים המתקיימים בשטחים פתוחים הוא האפשרות לשלב במתחם גם אטרקציות הדורשות מרחב. זה הזמן להפתיע את הילדים עם מתקן מתקנים מתנפחים. השכרת מתנפחים אינה דורשת מאמץ רב, כל שיש לעשות הוא לבחון את מידות השטח, להיכנס אל האתר ולבחור בהתאם מתנפחים להשכרה לאירוע שלכם. המתקנים המתנפחים יספקו אל מתחם האירוע, ישנה לרוב גם אפשרות לאיסוף עצמי. שימו לב, מתנפחים להשכרה מחייבים השגחה על הילדים והקפדה על נהלי הבטיחות.

השכרת ציוד לאירועים מכל סוג כדאי להקדים לתאם, ישנה גם אפשרות לבצע הזמנות ברגע האחרון, אך תהיה זו הזמנה על בסיס מלאי קיים. אי אפשר יהיה להבטיח את זמינות הציוד הדרוש לכם להפעלה תקינה של האירוע ללא הזמנה מוקדמת.

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: