השכרת שמשיות לאירועים

השכרת שמשיות איכותיות לאירועים במרכז

מתכננים לאירוע בטבע? מזג האוויר חם? אנו נדאג שלאורחים שלכם יהיה נעים ומוצל. זברה מציעה שמשיות גדולות להצללה באירועים, אתם והמוזמנים שלכם תוכלו ליהנות באירוע יפה בטבע גם בימים חמים.

 

השכרת שמשיות לאירועים- חברת ‘זברה’

מזג האוויר בישראל משפיע על האזרחים באופן ישיר, בין אם מדובר בחורף או בקיץ. בקיץ חם מידי, בחורף גשום וקר יחסית…הקיץ הישראלי החיים מכתיב לנו, הישראלים, התנהגות זהירה והתנהגות של נוחות. בבתים ובמשרדים מזגנים מצילים אותנו, אין רכבים ללא מזגנים וכשאנחנו יוצאים החוצה אנחנו מחפשים מקומות מוצלים וממוזגים.
כשאנחנו יוצאים לאירוע חברתי/ משפחתי/ של העבודה נושא מזג האוויר מהווה פרמטר חשוב להחלטה שלנו: מה ללבוש, עם או בלי כובע, זמן הגעה ומשך השהייה במקום, הנהיגה לשם ועוד. טרנד אירועי השטח או הפקת אירועים באופן עצמאי שלא דרך אולם או גן אירועים מסודר מכתיב למפיקי/ מארגני האירוע חשיבה אחרת והתחשבות לא מתפשרת במזג האוויר.
בעוד גני אירועים ואולמות אירועים מורגלים בהתמודדות עם הקיץ הישראלי, אם במזגנים תעשייתיים, מאווררי ענק ועוד, הרי שאירועים שטח או אירועים שמפיקים בגינה גדולה ביתית, שטחים ציבוריים אחרים וכו’ חייבים להיות מותאמים לקהל ולספק להם את הצורך הבסיסי של נוחות והגנה מהשמש.
אירועים רבים יכולים “להתרסק” אם הצורך הבסיסי לא מתקיים.

לפיכך, חברות השכרת הציוד ערוכות לספק למארגני אירועים פרטיים/ גדולים ציוד מתאים:

– מקררים להשכרה לשטח.

– אוהלים ניידים לאירועים יוקרתיים.

– גזיבו בשלל צבעים.

– רשתות צל או רשתות בד להגנה משמש ישירה

– מאווררי ענק

– מזגנים או מצננים של שטח

– גנרטורים

– שמשיות

שמשיות גדולות להשכרה

השכרת שמשיות לאירועים הינה משימה פשוטה ולא מורכבות. לחברות הציוד יש מגוון רחב של אפשרויות מבחינת שטח כיסוי, צבעים, דגמים וכמות.

השמשיות מתאימות למיקום בכל שטח, מאתגר ככל שיהיה. השמשייה מגיעה עם בסיס יציב ודקורטיבי כך שהשמשייה תהיה יציבה ותהווה פתרון מושלם להגנה משמש ישירה.

שלב ראשון שיש לבצע הוא לבדוק את הצרכים האמיתיים ומה השטח שצריך להיות מוצל. שלב השני הוא לבחור פתרון הצללה שיתאים לשטח המיועד, לקונספט של האירוע, למזג האוויר ושאר התפאורה במקום. צריך לזכור ולחשוב מה יהיה העיצוב של האירוע- ריהוט, צבע מפות כו’) שמשיות בצבע לבן הן ניטרליות ומתאימות לכל אירוע, יחד עם זאת יש באפשרות החברות השכרת ציוד לאירועים לספק גם שמשיות בצבעים אחרים.

השכרת שימשיות- בכל מקום בארץ

מתכננים אירוע ?

מחפשים פתרונות הצללה לאירוע שלכם ?

חברת ‘זברה’ תשמח לעמוד לרשותכם ולספק את הציוד הרצוי.

אנחנו מעסיקים צוות עובדים מיומן, מסור ומנוסה ומלווים אתכם מרגע ההזמנה, עד קבלת הציוד ואיסופו בסיום האירוע. לפרטים נוספים התקשרו אלינו לטלפון: 050-6666625 או כנסו לקטלוג השכרת הציוד ומצאו ציוד נוסף שיוכל לסייע לכם. אנחנו כאן בשבילכם על מנת להפיק עבורכם אירוע מושלם!