השכרת ציוד לאירועים במרכז

השכרת ציוד לאירועים במרכז

עריכת אירוע כרוכה בלא מעט כאבי ראש. בין הניסיונות לארגן את רשימת המוזמנים, את הקייטרינג ולהשכיר אולם או מקום כלשהו לצורך האירוע, לעיתים קרובות אנו עלולים לשכוח מגוון של פרמטרים חשובים – כמו למשל הציוד הנדרש לצורך עריכת האירוע. חשוב מאוד לזכור כי גם באולמות בהם מרבית הציוד כבר ניתן לנו, לעיתים צריך לעשות “השלמות” בהתאם לאירוע הספציפי שאותו אנו מעוניינים לערוך. לפניכם כל מה שצריך לדעת על השכרת ציוד לאירועים במרכז.

איזה ציוד ניתן להשכיר לאירועים במרכז?
ישנם סוגי ציוד רבים כמו השכרת כסאות לאירועים בתל אביב שניתן להשכיר לצורך אירועים במרכז, כאשר יש להתחשב בסוג האירוע אותו אנו עורכים. ציוד הנדרש למסיבת יום הולדת של ילד, למשל, יהיה שונה מהותית מציוד הנדרש לצורך חתונה או לברית מילה. בין סוגי הציוד הנפוצים ביותר המושכרים לצורך אירועים, נוכל למצוא מקרן, מערכות הגברה, מכונות קריוקי, מתקנים מתנפחים ואף ציוד בסיסי ופשוט יותר כמו כיסאות, שולחנות ועוד (אלה יושכרו בעיקר לצורך עריכת אירוע בשטח או אפילו בחצר הבית).

למה בכלל צריך להשכיר ציוד לאירועים במרכז?
כאשר אנו חושבים על אירוע, רובנו חושבים על חתונה ועל אירוע הנערך באולם. עם זאת, חשוב לזכור כי קיימים מגוון של אירועים, ורבים מהם כלל לא נערכים באולם או במקום מסודר כלשהו. כך, למשל, גם מסיבות יום הולדת פשוטות ניתן להגדיר כאירוע, וככזה – יש להתכונן אליו בהתאם ולדאוג לארגן את כל הציוד הנדרש לצורך עריכת האירוע.

כדאי לזכור גם כי יש גם חתונות ובריתות שלא נערכות באולם, אלא בשטח או בבית הכנסת – מקומות אשר בהם לא קיים ציוד לאירועים לרוב. דבר זה לא שונה לרוב משירותי השכרת ציוד לאירועים בתל אביב.

מהיכן ניתן להשכיר ציוד לאירועים במרכז ועל מה יש לתת את הדעת?
יש לשכור ציוד לאירועים במרכז אך ורק מחברה מקצועית ומיומנת, שכן השכרת ציוד לאירועים במרכז מחברה לא אמינה עלולה להסתיים במפח נפש עבורנו בעת האירוע. כמו כן, יש לוודא עם החברה ממנה אנו מעוניינים להשכיר את הציוד כי אכן מדובר בציוד איכותי, שלא יתקלקל במהלך האירוע ושהוא אינו קשה מאוד לתפעול.

השכרת ציוד לאירועים

הפקת אירוע בימינו, היא לא עניין של מה בכך ודורשת מבעלי אירועים ומפיקים לעמול קשה כדי לקטוף את הפירות ביום האירוע, ולגרום לאורחים לחוות אירוע מושלם העומד בציפיות שלהם. חלק מהאירועים מתקיים במתחמים ללא ציוד קבוע ויש לשכור שירותים מחברה מקצועית בעלת היכולת לספק את הצורך המתאים. על מנת להקל על העומס, מומלץ לשכור את כל הציוד בחברה אמינה אחת.

אחד הטרנדים הפופולריים בשנים האחרונות הוא עריכת אירוע בשטח, תחת כיפת השמים או בחלל ריק, אבזורו ועיצובו באופן עצמאי על פי סגנונם וטעמם של מארגני האירוע. בין אם מדובר על חתונה, אירוע עסקי, בר או בת מצווה, ירידים, חגיגות ימי הולדת, מסיבות רווקים או רווקות וכו’.

הפקה של אירוע תחת כיפת השמים יכולה להיות במגוון לוקיישנים: חוף הים, בטבע, בפארקים, בגינת פרטיות או ציבוריות, בחצר בית הכנסת ועוד. אולם, לצורך הפקה מושלמת עליכם להיעזר בחברות המציעות השכרת ציוד לאירועים במרכז כך שהאורחים יגיעו לאירוע מאובזר עד הפרט האחרון.

מהו סוג הציוד הדרוש להפקת אירוע?

חברות המציעות השכרת ציוד לאירועים בתל אביב, או השכרת ציוד לאירועים בשרון מאפשרות למארגני האירועים לבחור מתוך מגוון רב של ציוד, ברוב המקרים חברות אלה מחזיקות באתר אינטרנט ובו קטלוג של הציוד וחלקן מאפשרות ללקוחות לבצע הזמנה דרך הטלפון או דרך האתר. מכיוון שלצורך הפקת אירוע בשטח פתוח או במקום ריק יש צורך בציוד רב, ריכזנו רשימת ציוד לאירוע.

רשימה הציוד הנחוץ לאירוע:

– מקומות ישיבה ואירוח –מגוון מערכות ישיבה לאורחים, בין אם אלה שולחנות וכסאות, פופים, מערכות ישיבה ועוד. ניתן לבחור את מערכות הישיבה על פי סגנון האירוע ואפילו להתאים את גווני הפופים לעיצוב החלל.

– ציוד לוגיסטי – ניתן למצוא מגוון ציוד חיוני להפקת האירוע כמו – גנרטורים, תאורה, הגברה, מיחמים, מקררים, מאווררים, שירותים כימיים, פתרונות להרחקת מזיקים וחרקים, כבלים שונים ועוד ציוד נוסף על פי צורך.

– פתרונות גידור -ניתן לגדר את מקום האירוע באמצעות גדרות מיוחדות התוחמות את האירוע ולא מאפשרות חדירה של אנשים לא רצויים.

– אוהלים, הצללה וקירוי – אפשר לתכנן ועצב את חלל האירוע עם אוהלים בגדלים שונים כדי ליצור מקום מקורה כהגנה מפני השמש בימות הקיץ וגשם בימות החורף. סגירת חלק מהמקום עם אוהל מאפשרת לאורחים לשהות במקום אינטימי ומוגן.

 

בתחום השכרת ציוד לאירועים, חשוב מאד לבחור בחברה אמינה בעלת ניסיון רב בתחום, אנשים שאתם יכולים לסמוך עליהם ולהיות בטוחים שאתם בידיים הטובות ביותר. זה לא משנה אם אתם מחפשים  השכרת ציוד לאירועים קטנים או גדולים, לא כדאי לחסוך ולהתפשר על חברה שאינכם סומכים עליה במאה אחוז. אנחנו עוסקים בתחום זה שנים רבות ומספקים עבור לקוחותינו, את הציוד ברמה הגבוהה ביותר, אך בעיקר ראש שקט ונטול דאגות.

זה לא משנה אם אתם מחפשים השכרת ציוד לאירועים בהוד השרון או מחפשים השכרת ציוד לאירועים בפתח תקווה, או השכרת ציוד לאירועים בהרצליה, אנו מספקים ציוד אירועים בכל רחבי הארץ. מדן ועד אילת, לחברת ‘זברה’, מלאי גדול מאד של ציוד לסוגים שונים של אירועים, אנו מקפידים מאד לשמור על מוצרים ברמה הגבוהה ביותר ויעידו על כך אלפי לקוחות מרוצים.

אם אתם מתכננים ומחפשים חברת השכרת ציוד לאירועים באזור השרון שתדאג לאירוע ללא דאגות, אנו מאמינים שהגעתם לכתובת הנכונה! חברת זברה תשמח לעמוד לרשותכם, אנחנו מעסיקים צוות עובדים מסור ומנוסה ומלווים אתכם מרגע ההזמנה, עד קבלת הציוד ואיסופו, אנו נבחר יחד אתכם את הציוד ונבנה ביחד את התקציב כך שיתאים לכיסכם ולסוג האירוע שאתם מעוניינים להפיק. לפרטים נוספים התקשרו אלינו לטלפון: 050-6666625 או צרו קשר כאן.

אנחנו כאן בשבילכם על מנת להפיק עבורכם אירוע מושלם!

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: