השכרת במות לאירועים

השכרת במות לאירועים : בטיחות, עיצוב ומיקום

הבמה היא מרכז האירוע, המקום אליו נרצה למקד את תשומת הלב של האורחים שלנו לטובת העברת מסרים ובידור. השכרת במות לאירועים עלינו לבסס על בחירה נכונה של צורת במה, בחירת מידות, שיקולי עיצוב ושיקולי בטיחות. את השכרת הבמה חשוב להתאים למיקום האירוע תוך התייחסות לתנאים בשטח ולמידות השטח.

במה גדולה או במה קטנה?

את מידות הבמה נבחר בהתאם לצורכי האירוע ומאפייני המופע. אם הבמה עתידה לשמש לנאום של אדם אחד או שני אנשים לכל היותר, במה קטנה תתאים לאירוע. אם הבמה עתידה לשמש למופע מוזיקה, מופע ריקוד או נאום של כמה אנשים, הבחירה הנכונה תהיה במה גדולה.

עיצוב הבמה ומיקומה

הצלחת האירוע ותדמיתו מושפעת רבות מהעיצוב בו תבחרו. הבמה תוכל להשתלב בכל סגנון עיצוב של מתחם האירוע. במידת הצורך, נשתף פעולה עם מעצבי פנים מטעמכם. את מיקום הבמה תבחרו תוך התייעצות עם בעל המתחם, שיקולים של תאורה, מיקום של פריטים אחרים במתחם. המיקום הנכון בעבור במה יהיה מיקום מרכזי סביבו יוכלו כל האורחים להתאגד בצורה נוחה ובטיחותית. הרחיקו את הבמה מהמטבח, השירותים ודלת הכניסה.

על בטיחות לא מתפשרים

לכל במה קבוע משקל מקסימלי אותו היא תוכל לשאת, אין לחרוג ממנו. התאמה נכונה של הבמה לאופי האירוע והשימוש בה חיוני למניעת תאונות. עליכם לבחור נכון בבמה מתאימה לסוג הקרקע, תנאי מזג האוויר והשימוש העתידי בה. כדאי להקפיד להציב לצד הבמה תאורה שתמנע תאונות.

השכרת במות לאירועים מחיר – כמה זה עולה?

מחירי השכרת במות לאירועים נקבעים בהתאם לגודל של הבמה, משך ההשכרה והמיקום אליו יש להוביל את הבמה. המחיר הממוצע בשוק הוא 80-200 שקלים למ”ר. המחיר לרוב כולל גם עלות של התקנה. ניתן להשכיר במה עגולה קטנה/בינונית/גדולה, במה מרובעת במידות משתנות, רחבת ריקודים ומסלול דוגמנות. השכרת הבמות מתאימה לכל סוגי הקרקע ולכל סוגי האירועים. אם אתם לא בטוחים באיזו במה כדאי לבחור ורוצים להיות בטוחים שקבלתם מבנה בטיחותי ואיכותי, צרו קשר עם חברת זברה – השכרת ציוד לאירועים, חייגו אלינו : 050-6666625.

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: